ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا

با توجه به افزایش جمعیت و افزایش ادعا، اسناد دستی بر روی کاغذ بسیار مشکل بود، که موجب مشکلات زیادی شد. برای این منظور، کد قضایی 1392 فراهم می کند که قوه قضائیه لازم است که مدارک قضایی را با استفاده از سیستم های الکترونیکی یا سیستم های ارتباطات ارتباطی برقرار نماید. به همین دلیل، مشتریان باید به سیستم ایجاد شده برای این منظور برای ردیابی و دریافت پرونده های قضایی خود بروید.

ثبت نام ثنا

بر اساس آنچه گفته شد، در سال 1395 سیستم اطلاع رسانی الکترونیکی توسط قوه قضائیه ایجاد شد که تمامی مسائل مربوط به صدور اسناد قضایی در حال حاضر توسط سیستم انجام شده است. سیستم SNA یک سیستم الکترونیکی است که در پلت فرم شبکه قابل دسترسی است و برای طرفین اختلاف، نماینده قانونی، دفاتر قضایی، کارشناسان و مقامات قضایی استفاده می شود. برای استفاده از Snazy، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. ثبت نام سیستم SNA می تواند به دو صورت انجام شود:

- در اولین روش ما می توانیم اطلاعات ثبت نام اولیه را وارد کنیم و سپس به اداره خدمات قضایی برویم؛

- در روش دوم، از همان ابتدا، با ثبت نام در دادگاه های قوه قضایی الکترونیکی، می توانید در سیستم Sna ثبت نام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعلامیه حقوقی و ورود به سایت و نحوه ثبت نام برای سیستم